Tuesday, May 11, 2010

Majlis Perkahwinan Ala Shrek



Petikan Dari Kosmo
BRIDGEND, Britain - Sepasang pengantin baru, Tracey dan Viv Williams berkahwin dengan memakai kostum gergasi hijau atau ogre seperti watak utama filem animasi, Shrek, sekali gus mencetus trend terbaru untuk majlis perkahwinan, lapor akhbar Daily Mail semalam.

Enggan memakai gaun putih tradisional, pengantin perempuan, Tracey, 33, sebaliknya menyapu cat hijau pada tubuhnya dan dipadankan dengan telinga serta rambut palsu berwarna merah menyala untuk hadir sebagai Puteri Fiona manakala suaminya, Viv mengubah dirinya menjadi gergasi hijau, Shrek.

Pengantin wanita berkata, majlis perkahwinan mereka yang diadakan baru-baru ini di sini, Wales Selatan bertambah meriah apabila ramai tetamu turut memakai kostum watak-watak filem animasi popular tersebut.

"Pengapit lelaki berpakaian sebagai pahlawan bernama Monsieur Hood, ibu saya menjadi pari-pari atau Fairy Godmother manakala pengapit perempuan hadir sebagai gadis jelita Snow White," katanya. - Agensi

*Kepada anda yang dah plan nak berkahwin ada tak bercita cita untuk menampilkan satu majlis perkahwinan lain dari yang lain???

0 comments:

Post a Comment